مسئول قرارگاه جهادی الکفیل از ارائه خدمات پزشکی به بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد و مراکز نیکوکاری خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سید امیر عبدالملکی شامگاه جمعه با اشاره به اردوی جهادی قرارگاه پزشکی در خرم‌آباد اظهار داشت: بمناسبت عید سعید فطر این قرارگاه با گروه پزشکی به مدت پنج روز به مراجعین در شهر خرم‌آباد خدمات تخصصی ارائه کردند.

وی افزود: در این اردو تعداد ۱۱۰ پزشک و دندانپزشک میزبان بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه بودند و خدمات تخصصی را به آن‌ها ارائه کردند.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل با اشاره به خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن، جراحی، پرکردن، ترمیم و عصب‌کشی به مددجویان کمیته امداد، عنوان‌ کرد: ویزیت توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز بصورت رایگان به مراجعین صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: گروه پزشکی مستقر در خرم‌آباد از استانهای فارس، اصفهان، تهران، البرز، کرمانشاه و خرم‌آباد بودند و با هدف خدمتگزاری و کاستن دغدغه‌های درمانی مردم در اوضاع اقتصادی موجود در این اردوی جهادی شرکت کردند.

سید امیر عبدالملکی در پایان تأکید کرد: جوانان جهادی حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می‌گویند و جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند، امیدوار هستیم مسئولان هم از این اردوهای جهادی درس بگیرند و از خدمتگزاری به مردم دریغ نکنند تا به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم کمک شایانی شود.