مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در سال جاری به بیش از ۱۰۰۰ نفر حادثه‌دیده در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی شده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، صارم رضایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمعیت هلال احمر لرستان در سال جاری به ۴۷ خانوار امداد‌سانی کرده است، اظهار داشت: در مجموع تعداد حادثه‌دیدگان هزار و ۲۵ نفر، مصدومین ۴۹۱ و تعداد آسیب دیدگان ۹۵۳ نفر می باشد.
وی تعداد کل امدادرسانی انجام شده را ۳۸۰ مورد عنوان کرد و افزود: در این بازه زمانی امدادرسانی‌ها شامل ۶۱ مورد سرپایی، ۱۹۶ مورد انتقال مصدومین و متاسفانه ۷۲ نفر فوت در صحنه بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان در خصوص آمار حوادث و تهدیدات جانی در سال‌جاری خبر داد: مجموع متوفیان شامل ۷۲ نفر بوده و به ۳۷ نفر از افراد مخاطره‌دیده اسکان داده شده است.
وی ضمن قدردانی از زحمات اعضا و پرسنل خدوم و جهادی جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: عمده خدمات و تجهیزات ارائه شده در حوادث سال جاری توسط ۳۹۲ تعداد تیم عملیاتی، هزار و ۱۹۶ نجاتگر و پرسنل، هزار و ۱۹۶ نیروی امدادی و ۲۸۲ دستگاه آمبولانس انجام شده است.
رضایی در پایان از عموم هموطنان خواست تا در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی با مرکز کنترل  هماهنگی عملیات امداد و نجات  ۱۱۲ به عنوان شماره اضطراری ملی تماس بگیرند.