معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، بنا به توافق ستاد انتخابات کشور با شورای نگهبان، مورد گرفتن اثر انگشت با استامپ از رای دهندگان از این انتخابات حذف شد و ضرورتی برای اثر انگشت با استامپ نخواهد بود

به گزارش پایگاه خبری میرملاس خبر، محمود ثمینی در اولین ساعات رای گیری با اشاره به تشکیل میز احزاب توسط خانه احزاب در روز انتخابات بیان کرد: در ۱۴۸۹ شعبه  اخذ رای واقع در سراسر استان تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده و مردم عزیزمان با آرامش و طیب خاطر در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که انتخابات از ساعت ۸ صبح با شور و نشاط بسیار خوب و مثال زدنی آغاز شد و مردم در شعبات اخذ رای حضور پیدا کردند.

ثمینی ادامه داد: تمام دست اندرکاران انتخابات، ناظرین، بازرسین و مجریان انتخابات آماده ی خدمت رسانی برای اخذ آرای مردم هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به مسئله ی شایع کرونا در کشور ادامه داد: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس تدابیر بسیار خوبی اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از ابتلا ی به این ویروس، بنا به توافق ستاد انتخابات کشور با شورای نگهبان، مورد گرفتن اثر انگشت با استامپ از رای دهندگان از این انتخابات حذف شد و ضرورتی برای اثر انگشت با استامپ نخواهد بود. مردم با خیال راحت و بدون دغدغه پای صندوق ها حاضر شوند.

ثمینی افزود: آغاز رای گیری از ساعت ۸ صبح بوده و قانونا به مدت ده ساعت، تا ساعت ۱۸ ادامه پیدا خواهد کرد و پس از آن بنا بر درخواست فرمانداران برای اینکه ساعت انتخابات را تمدید کنیم، ساعت تمدیدی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک آسا