امام جمعه موقت خرم‌آباد ضمن انتقاد از افزایش سرسام‌آور اجاره‌بها، گفت: وی با تاکید به اینکه اجاره‌ها کمر خانواده‌ها را شکسته است، متاسفانه اجاره‌ها ۲۰ درصد که هیچ، ۱۰۰ درصد هم افزایش پیدا کرده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه خوشا به حال کسانی که زمینه ازدواج جوانان را آن هم در این شرایط سخت فراهم می‌آورند، اظهار داشت: در بحث مسکن جوانان نیز هم مسئولان باید بیشتر دقت کنند، قانون اجاره مسکن به نحو مطلوبی اجرا شود و بدون دلیل نیز صاحب خانه مستأجر را بیرون نکند.

وی با تاکید به اینکه اجاره‌ها کمر خانواده‌ها را شکسته است، افزود: ایام نقل و انتقالات و تمدید اجاره‌ها است، متاسفانه اجاره‌ها ۲۰ درصد که هیچ، ۱۰۰ درصد هم افزایش پیدا کرده است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه مسئولان بحث اجاره‌ها و نحوه اجرای این قانون را پیگیری کنند، عنوان کرد: اجرای این قانون را به سال دیگر موکول نکنند، همین الان یک راهکار برای کنترل اجاره اتخاذ کنند چرا که مستاجرها در رنج و عذاب هستند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب، شهید صدوقی افزود: دشمنان ما، منافقین، آمریکا و… همیشه برای براندازی این نظام تلاش کرده‌اند و از اول انقلاب با ترور شخصیت‌ها تا کنون اقدام کرده‌اند اما هیچ موقع نیز موفق نشده‌اند و نخواهند شد.

حجت الاسلام شمسی فر همچنین با اشاره به سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو جنگی آمریکا عنوان کرد: بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، دخالت در روابط دو کشور کره شمالی و جنوبی، قتل عام مردم ویتنام، اشغال پاناما، اشغال افغانستان، اشغال عراق و کشتن حدود یک میلیون نفر از مردم بیگناه این کشور، زندان ابوقریب، کشتن سیاهپوستان آمریکا و… از جمله اقدامات علیه حقوق بشر از سوی آمریکا بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بعضی‌ها گویا فراموشی می‌گیرند که آمریکا چه بلایی سر کشور ایران آورده است افزود: جریان طبس، کودتا، تحریک صدام برای حمله به کشور ما، دخالت نظامی در خلیج فارس و زدن نفت کش‌های ایران در دوران جنگ به کمک صدام، ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور سردار شهید سلیمانی، تأسیس داعش، تحریم ظالمانه و فشارهای اقتصادی و… از جمله حقوق بشرهای آمریکایی است!

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: از نظر آمریکا، اگر کسی در مقابل آمریکا سر تعظیم فرو آورد، حقوق بشر آمریکایی رعایت شده است، اما اگر بخواهی آزاد، مستقل و آقا باشی حقوق بشر آمریکایی را رعایت نکرده‌ای.