رئیس سازمان آتش ‌نشانی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به انفجار منزل مسکونی در این شهر گفت: در این حادثه یک نوجوان ۱۷ ساله هنگام ساخت ترقه به شدت مصدوم شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، مهرداد فلاح روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۳:۳۸ یکشنبه ۲۴ اسفندماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در محله پشت بازار خرم آباد، آتش نشانان ایستگاه شماره سه و واحد امداد و نجات ایستگاه شماره دو به همراه معاون عملیات و رئیس گروه آموزش و پیشگیری سازمان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه نوجوانی حدوداً ۱۷ ساله حین ساخت ترقه برای چهارشنبه سوری، در داخل منزل مسکونی، به دلیل انفجار مواد محترقه دچار سوختگی و آسیب شدید ناحیه دست و صورت و پاها شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی خرم‌آباد گفت: متأسفانه در زمان این حادثه پدر این شخص نیز در منزل حضور داشت که او هم از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط افراد آسیب دیده را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

وی خاطرنشان کرد: وقوع انفجار مهیب حین ساخت ترقه دست ساز، منجر به وارد آمدن خسارت، تخریب دیوار و شکستگی شیشه‌های این واحد مسکونی و خسارت به ساختمان‌های همجوار شد.