فرمانده انتظامی لرستان گفت: فردی که قصد وارد کردن سلاح به صورت حجمی از استان همجوار به داخل استان داشته را دستگیر و 20 قبضه سلاح جنگی کلت از وی کشف شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سردار یحیی الهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ۴۸ ساعت گذشته پلیس آگاهی و امنیت استان لرستان، اظهار داشت: در این مدت یک باند سارق به عنف و مسلحانه و یک باند واردکننده سلاح و مهمات به داخل استان منهدم شد.

وی افزود: یک باند چهار نفره از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد اقدام به ۱۸ فقره سرقت شامل ۱۱ فقره سرقت از عنف، ۵ فقره سرقت عادی و ۲ فقره سرقت مسلحانه کرده که پلیس آگاهی بعد از شناسایی، آن‌ها را مورد ضربه قرار داد و منهدم کرد.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: سه نفر از اعضای این باند سرقت دستگیر و یک نفر دیگر نیز شناسایی و به زودی دستگیر می‌شود که از این باند یک دستگاه سلاح کلاشینکف، سه دستگاه بی‌سیم و ۴ دستگاه خودرو کشف شده است.

وی درخصوص انهدام باند دوم در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: از آنجایی که برخورد با واردکنندگان سلاح و مهمات در دستور پلیس امنیت استان قرار گرفته فردی را که قصد وارد کردن سلاح به صورت حجمی از استان همجوار به داخل استان داشته را دستگیر و ۲۰ قبضه سلاح جنگی کلت از وی کشف شد.