استاندار لرستان گفت: حتما با افراد خاطی که در روند انتخابات اختلال ایجاد کنند، برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری میرملاس خبر، سید موسی خادمی با بیان اینکه مردم لرستان امروز در حال خلق یک حماسه جدید هستند، عنوان کرد:مردم استان امروز یک وظیفه ملی را انجام می دهند و امیدواریم انتخاب خوبی از بین افراد دارای صلاحیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کار سخت و سنگین انتخابات از چندین ماه پیش آغاز شده بود، افزود: کارهای مهمی در این زمینه صورت گرفت و امروز این پروسه تقریبا به مراحل نهایی میرسد.

خادمی با بیان اینکه شروع پروسه انتخابات شروع خوبی بود، ادامه داد: در چند منطقه به دلیل بارش برف شب گذشته تعدادی از شعب دیرتر آغاز به کار کردند اما هم اکنون در حال فعالیت هستند. در چند منطقه نیز ممکن است به دلیل بارش برف راه ارتباطی یا ارتباط مخابراتی قطع باشد که این موضوع در حال پیگیری است.

استاندار لرستان با بیان اینکه همه مقدمات و تسهیلات لازم برای اخذ آرای مردم انجام شده است، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم خوب است، با وجود اینکه صبح ها حضور مردم در شعب کمتر است اما در شهرستان ها شعب شلوغ هستند.

وی تاکید کرد: ارتباط بر خط بیش از ۹۷درصد شعب رای لرستان برقرار شده است.

خادمی با اشاره به اینکه مردم سعی کنند تا در ساعات اولیه در شعب حضور یابند، بیان کرد: مردم از فرصتی که وجود دارد استفاده کنند و حتما کار را به ساعات بعد موکول نکنند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند،اضافه کرد: نیروهای انتظامی در سراسر شعب اخذ رای مستقر شده و امنیت به طور کامل برقرار است.

وی با بیان اینکه همه ی امکانات لازم را برای امنیت انتخابات فراهم کرده ایم، تصریح کرد: حتما با افراد خاطی که در روند انتخابات اختلال ایجاد کنند، برخورد خواهد شد.

خادمی گفت: لیدرهای نامزدها و اعضای ستادهای انتخاباتی بدانند که موعد تبلیغات تمام شده و امروز تبلیغات ممنوع است، الان نوبت انتخاب مردم است.

استاندار لرستان با بیان اینکه اثر انگشت در انتخابات حذف نشده است اما الزامی برای آن وجود ندارد، تصریح کرد: تعداد کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۷۱ نفر می باشد که از این تعداد ۱۶۱نفر مرد و ۱۰نفر خانم هستند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۲۰۲هزار تعرفه مصرف شده است، تاکید کرد: مردم به شایعات توجه نکنند، نتایج انتخابات فقط از طریق ستاد انتخابات منتشر و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک آسا