نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم انقلابی شهر خرم آباد از همان ساعات آغازین صبح امروز در شعبات اخذ رای حضور پیدا کردند که این امر بیانگر تجلی شعور و عقلانیت مردم استان است.

به گزارش پایگاه خبری میرملاس خبر، نماینده ولی فقیه در لرستان در اولین دقایق آغاز رأی گیری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  رأی خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی بیان کرد: مردم انقلابی  شهر خرم آباد از همان ساعات آغازین صبح امروز در شعبات اخذ رای حضور پیدا کردند که این امر بیانگر تجلی شعور و عقلانیت مردم استان است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی یک ضلع اداره کشور است، افزود: عملکرد دیگر قوه ها به این پارلمان بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه امروز مکمل ۲۲ بهمن است، خاطرنشان کرد: صرف نظر از نتیجه ی انتخابات، روز شنبه روز جشن ملی و موفقیت ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رأی، ادامه دهنده راه امام راحل و شهیدان و همچنین تبعیت از مقام معظم رهبری می باشد.

وی با بیان اینکه مردم لرستان همیشه در مقاطع خاص در صحنه حضور داشته اند، تاکید کرد: از همه ی هم استانی های عزیز تقاضا می کنم که در همین ساعات اولیه در کمال امنیت و آرامش و عقلانیت انتخاب خود را انجام داده و رأی های خود را به صندوق بیاندازند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه انتخاب به معنای گزینش است و به همین جهت مردم آزادانه نماینده خود را انتخاب می کنند، گفت: مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل ملت بوده که به همین خاطر مردم باید در رأی دادن دقت نظر داشته باشند.

انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک آسا