سرپرست جمعیت هلال‌احمر لرستان از آمادگی تیم حمایت روانی سحر معاونت جوانان جمعیت این استان جهت اعزام به آبادان خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، محمد قدمی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به همه مردم ایران و خانواده درگذشتگان و آرزوی سلامت برای مجروحین این حادثه تلخ در آبادان، اظهار داشت: پیرو دستور ریاست محترم جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، تیم حمایت روانی سحر جوانان جمعیت هلال احمر لرستان آماده اعزام به آبادان شده است.

وی افزود: این تیم در راستای حمایت‌های روانی و اجتماعی فعالیت خواهد کرد و می‌تواند با حضور در مناطق آسیب دیده به ارائه خدمات در راستای فعالیت‌ها و ماموریت‌های تخصصی خود بپردازد.

سرپرست جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: حادثه تخریب ساختمان آبادان باعث تاسف عمیقی در بین همه مردم کشور شد و به تبع آن، جمعیت هلال احمر لرستان بنا به رسالت و وظایف ذاتی خود از روز نخست این بحران، آمادگی خود را جهت امدادرسانی و اعزام‌تیم‌های تخصصی آواربرداری جستجو و نجات به سانحه دیدگان اعلام کرد.

قدمی تصریح کرد: در همین راستا تیم حمایت روانی سحر که متشکل از کارشناسان و داوطلبان مباحث روحی- روانی هستند نیز بنا به اعلام سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آماده اعزام به خوزستان است و در صورت تایید نهایی و اعلام نیاز بلافاصله راهی آبادان خواهد شد.

حادثه تخریب ساختمان متروپل که دوم ماه جاری در شهر آبادان اتفاق افتاد، تاکنون باعث کشته و زخمی شدن شماری از هموطنان شده است.