مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان درخصوص جسد کشف‌شده در کوه یافته گفت: جسد پیدا شده متعلق به مردی مسن تقریبا ۶۰ ساله بود که جهت شناسایی و احراز هویت به مأموران نیروی انتظامی پاسگاه بدرآباد تحویل داده شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، صارم رضایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح جمعه پس از دریافت گزارشی مبنی بر پیدا شدن جسد فردی در یافته کوه بلافاصله تیم چهار نفره واکنش سریع به همراه یک تیم از هیات کوهنوردی استان به منطقه مورد نظر اعزام شدند.
وی افرود: تیم واکنش سریع جمعیت قریب ده ساعت تلاش مستمر توانست جسد فردی که در ارتفاعی نزدیک به ۳۰۰ متر سقوط کرده بود را به‌وسیله نصب کارگاه به پایین‌دست منتقل کنند، فرد پیدا شده مردی مسن تقریبا ۶۰ ساله بود که جهت شناسایی و احراز هویت به مأموران نیروی انتظامی پاسگاه بدرآباد تحویل داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اضافه کرد: با توجه به اینکه در شش ماه نخست سال جاری هیچ‌گونه گزارشی دال بر مفقودی در ارتفاعات یافته به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال‌احمر ۱۱۲، اورژانس ۱۱۵ و پلیس ۱۱۰ به‌جز دکتر برزویه اعلام نشده بود گمان می‌رفت جسد پیدا شده متعلق به ایشان باشد ولی خانواده مرحوم پس از دادن نشانی‌های جسد این احتمال را رد کردند.
رضایی در پایان از مردم عزیز لرستان و هم‌وطنان گرامی خواست تا سر حد امکان از صعودهای تک نفره و کوهنوردی بدون تجهیزات و امکانات خودداری نمایند.