مجمع اسکی لرستان در شهرستان الیگودرز با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی راه اندازی شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سید آرش قیاسیان در جلسه راه اندازی مجمع اسکی استان اظهار داشت: ارتقای سطح آموزش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه ورزشکاران این رشته، تامین وسائل ورزشی و تجهیزات لازم، احداث و راه اندازی سالن های یخی برای توسعه این رشته ورزشی  و ورزش های زمستانی سالنی و همچنین ثبت موقعیت پیست اسکی تمندر الیگودرز در اطلس جهانی از اهداف راه اندازی این مجمع است.

 وی افزود: در این سفر ظرفیت ها و پتانسیل های استان لرستان در حوزه ورزش های زمستانی را بررسی خواهیم کرد، ضمن آنکه در نشستی که با مدیران استانی و شهرستانی داشته ایم با توجه به ظرفیت بالای استان لرستان در حوزه ورزشهای زمستانی بر ضرورت گسترش این رشته ورزش و تامین امکانات مورد نیاز تاکید شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: پیست اسکی تمندر در شهرستان الیگودرز یکی از ظرفیت های بسیار خوب در غرب کشور و پشتوانه ای برای این ورزش در سطح کشور است که علاوه بر بحث گردشگری و اشتغالزایی می تواند باعث پرورش ورزشکاران بسیار خوبی در این رشته ورزشی برای اعزام به مسابقات مختلف داخلی و خارجی شود.

در این نشست رییس فدراسیون اسکی اضافه کرد: برای تحقق این امر نیازمند حمایت و همکاری همه ی مسوولان و مجمع نمایندگان لرستان هستیم، زیرا می توانیم این پیست را به یکی پیست های چهار فصل تبدیل کنیم که در ان مسابقات جهانی برگزارشود.

علی نظریان افزود: در ماه آینده نماینده اسکی جهان از این پیست بازدید و ما نیز مسابقات یکی از رده های سنی کشور را در این پیست با هدف معرفی بیشتر آن برگزار خواهیم کرد.