فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف بیش از 2 هزار متر مربع اراضی ملی و طبیعی به ارزش بیش از 200 میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سردار یحیی الهی صبح امروز در جمع خبرنگاران از رفع تصرف بیش از دو هزار متر مربع اراضی ملی و طبیعی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: در راستای صیانت از اراضی ملی و طبیعی، ماموران انتظامی “خرم‌آباد” از تصرف عدوانی اراضی ملی توسط یک نفر در اطراف این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگي دستگاه قضائي و همکاری ادارات مربوطه بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک نفر بصورت غیر قانونی بیش از دو هزار متر مربع اراضی ملی را تصرف و به نفع خود تغییر کاربری داده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری فرد متخلف، گفت: کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده را بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت حفظ سرمایه‌های ملی، خاطر نشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه‌های مرتبط در برخورد با سودجویان و افراد فرصت‌طلب که سعی در تخریب منابع ملی و طبيعي دارند برخورد قاطع و قانوني خواهد کرد.