سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری و نیازمند وحدت رویه بین تمام دستگاه های اجرایی می‌باشد

به گزارش میرملاس‌خبر، منصور احمدی در نشست کارگروه عفاف و حجاب استان با بیان اینکه ترویج بدحجابی توطئه دشمنان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت:  شبکه‌های معاند ماهواره‌ای و فضای مجازی مروج بی‌توجهی به عفاف و حجاب هستند.

وی با تاکید به اینکه باید با تولید محتوا اسلامی به مقابله با این تهاجم پرداخت، افزود: در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید شاهد وحدت رویه در بین دستگاه های اجرایی باشیم و معطوف کردن این فرهنگ والای اسلامی به بانوان یک برداشت غلط است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: همانگونه که بانوان باید به حجاب مزین باشند، مردان نیز باید عفاف را رعایت کنند و این مصداق روشن زیست عفیفانه است و رفتار مهربانانه در برخورد با پدیده ی بد حجابی ضروری است چراکه موجب اثربخشی بیشتری خواهد بود.

وی گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری و نیازمند وحدت رویه بین تمام دستگاه های اجرایی می‌باشد.

احمدی ادامه داد: توجه ویژه تمامی دستگاه های اجرایی به لزوم اجرای دقیق مصوبات شورای فرهنگ عمومی به عنوان مرجع اصلی سیاستگذاری فرهنگ، می تواند به هم افزایی و وحدت رویه در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کمک کند.