با حکم دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دکتر محمد علیزاده، عضو هیئت علمی گروه آموزشی اقتصاد و حسابداری (دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان)، به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، منصوب شد. در حکم دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، خطاب به دکتر محمد علیزاده، آمده است: «انتظار چنان است […]

 

با حکم دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دکتر محمد علیزاده، عضو هیئت علمی گروه آموزشی اقتصاد و حسابداری (دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان)، به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، منصوب شد.

در حکم دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، خطاب به دکتر محمد علیزاده، آمده است:

«انتظار چنان است که در راستای انجام وظایف و امور محوله با بهره‌گیری از دیدگاه‌های اندیشه‌ورزان خوش‌فکر و انقلابی و چهره‌های خوش‌نام و پاکدست اقتصادی، اداری، مالی و عمرانی، به شکلی نظام‌مند، علمی و شفاف، براساس اسناد بالادستی، به‌ویژه رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی)، سند دانشگاه اسلامی و سند نقشه جامع علمی کشور، معاونت پشتیبانی و توسعه را بیش از پیش، ارتقاء دهید».

همچنین، دکتر نظری، در تقدیرنامه‌ای از دکتر حسن نایب‌زاده، معاون پیشین پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، قدردانی کرد.

در بخشی از متن این تقدیرنامه، آمده است:«از زحمات همکار گرامی، جناب آقای دکتر نایب‌زاده، تقدیر به‌عمل می‌آید و از خداوند متعال، برای ایشان و خانواده محترم، سلامتی، تندرسی و توفیق روزافزون خواستارم».

  • نویسنده : عباس دارایی خبرنگار