فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۷۷ هزار و ۳۹۱ تماس مردمی دی ماه امسال با سامانه ۱۱۰ استان برقرار و ۲۷ هزار و ۹۴۹ مورد آن عملیاتی شد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران از برقراری بیش از ۷۷ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ این استان طی ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۴۹ هزار و ۴۴۲ درخواست راهنمایی و اطلاعات از پلیس قابل رسیدگی و عملیاتی نبوده است.

وی افزود: از مجموع تعداد کل تماس های عملیاتی ۲۳ هزار و ۱۰۸ فقره تماس فوریتی و چهار هزار و ۷۳۶ فقره تماس غیر فوریتی بود.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در مدت مذکور ۱۰۵ فقره تماس بصورت بررسی اطلاعاتی بوده است ادامه داد: میانگین تماس ۲۴ ساعته با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ حدود ۲ هزار و ۶۰۰ مورد در روز می باشد.

سردار الهی تصریح کرد: مرکز فوریت های ۱۱۰پل ارتباطی پلیس و مردم است بنابراین مدارا با شهروندان، گشاده رویی در پاسخ  مناسب به تماس گیرنده، موجب عزت و افتخار پلیس و ارتقای اعتماد مردم به این نهاد می شود از این رو کاربران باید ضمن رعایت اصول کاری، مخاطب خود را به طور کامل راهنمایی کنند.