فرمانده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه باید دانشجو را به علم آموزی و توانمندسازی سوق داد، گفت: با تقلب و تخلف و نمره دادن در دانشگاه مخالف هستیم و فرصت نیست بخشی از دانشجویان با نمره‌های خلاف واقعیت ارتقا یابند و باید با این مبارزه کرد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سردار مرتضی کشکولی در جمع اساتید دانشگاه آیت الله بروجردی(ره) با تاکید به اینکه دشمنان همواره در همه شرایط قصد ضربه زدن به نظام را دارند، اظهار داشت:  یک استاد دانشگاه باید روز به روز تلاش کند تا اسلام ناب، انقلاب و نظام انقلابی بیشتر شناخته شود تا بتواند نقش خود را با نگاه اسلامی در دانشگاه پیاده کنند.

وی افزود: ایران اسلامی با قدرت الهی در جنگ هشت ساله پیروز میدان شد، و بعد از جنگ نیز موفقیت‌های ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مولفه‌های قدرت نرم جمهوی اسلامی ایران، خودباوری است، عنوان کرد: تکلیف گرایی از مولفه‌های قدرت در هر بستری است که باید دستاوردهای انقلاب را به بهترین شکل عنوان کنیم زیرا زمانی جنگ در میدان نبرد بود ولی امروز جنگ در خانه‌های ما است، تغییر سبک زندگی، فضای مجازی، ترویج بدحجابی همگی به نوعی جنگ هستند که دشمن تلاش می‌کند از هر طریقی ضربه بزند و از استمرار جنگ نباید غافل شد.

سردار کشکولی با تاکید به اینکه باید تعلیم و تعلم در حد عالی و تربیت دانشجو در حد اعلا باشد، تصریح کرد: با تقلب و تخلف و نمره دادن در دانشگاه مخالف هستیم و فرصت نیست بخشی از دانشجویان با نمره‌های خلاف واقعیت ارتقا یابند و باید با این مبارزه کرد چرا که همین دانشجو مسوولیتی را می‌گیرد و نمی‌تواند موفق باشد.

وی ادامه داد: باید دانشجو را به علم آموزی و توانمندسازی سوق داد، در جامعه پردازی و اسلامی کردن جامعه دانشجو نقش مهمی بر عهده دارند، همچنین در عملیات روانی و فضای مجازی باید دانشجویان نقش خود را به خوبی ایفا کنند چرا که امروز خروجی دانشگاه، افرادی هستند که فقط مدرک می گیرند ولی باید نقش خود را در عرصه های دیگر به خوبی نشان دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر آرای مردم است و این موضوع در انقلاب اسلامی ایران همچنان استمرار دارد.

سردار کشکولی با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: دشمن در این عرصه از تحریم استفاده می کند و یک جنگ اقتصادی را پاسخ دادیم و در راستای خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نشده است و تلاش می شود تا امکانات به همه جا هدایت شود و باید این دستاوردها بیان شود.