نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامي با بیان اینکه هیچ گونه نظر شخصی در انتخاب استاندار دخیل نبوده و قصد تخریب هیچ کسی را نداریم، گفت: اما رئیس‌جمهور قول انتصاب استاندار ویژه برای لرستان را داده بود.

به گزارش میرملاس‌خبر، مرتضی محمودوند در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار میرملاس‌خبر درخصوص نحوه انتخاب استاندار جدید لرستان، اظهار داشت: هیچ گونه نظر شخصی در انتخاب استاندار دخیل نبوده و قصد تخریب هیچ کسی را نداریم بلکه برای مجمع نمایندگان تنها مظلومیت لرستان مهم است.

وی افزود: از آنجایی که رئیس‌جمهور قول انتصاب استاندار ویژه برای لرستان را داد و برای اولین بار در طول تاریخ نمایندگان استان نیز به اجتماع کامل بر روی یک گزینه باسابقه و توانمند برای این سمت رسیدند اما استاندار جدید جزو گزینه‌های پیشنهادی نبود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامي با بیان اینکه اکنون همه باید به استاندار جدید کمک کنیم تا جلوی ضرر کمرشکن و مصیبت‌بار ادوار گذشته گرفته شود، عنوان کرد: متاسفانه استان ما گرفتار معضلات و آسیب‌های اجتماعی مانند بذهکاری، خودکشی و غیره است.

وی با تاکید به اینکه ۴۲ سال کلاه سر استان لرستان رفته است و زمان می‌گذرد و هیچ‌کاری صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: دولت سیزدهم باید به وعده‌هایش عمل کند.

محمودوند ادامه داد: ما درخصوص احقاق حق مردم استان با کسی تعارف نداریم زیرا معتقد هستیم حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی و پاسداری از آرمان‌ها و خون شهدا برآورده کردن مطالبات مردم است.

وی با تاکید به اینکه حق مسلم لرستان مانند حق‌آبه آن به تاراج رفته است، افزود: از رئیس‌جمهور درخواست کردم که تکلیف مردم این استان را درخصوص حق‌آبه مشخص کند.

وی با بیان اینکه وزیر کشور باید نگاه ویژه‌ای به لرستان داشته باشد، گفت: در غیر این صورت بنده اولین کسی هستم که به وزیر کشور تذکر می‌دهد، سوال می‌پرسد و در صورت نیاز استیضاح می‌کند.

 

خبرنگار: کرم ملک‌آسا