مراسم جشن تکلیف ۳۲ نفر از فرزندان کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان برگزار شد.
به گزارش میرملاس‌خبر، مراسم جشن تکلیف ۳۲ نفر از فرزندان کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با همت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این اداره کل برگزار شد.
حجت‌الاسلام تیموری ضمن تبریک به فرزندان همکارانی که به سن تکلیف رسیده‌اند، اظهار داشت: با رسیدن به سن تکلیف بایستی خودمان را در شرایط جدید قرار دهیم و تکلیف خودمان را به نحو احسن انجام داده و رضایت خداوند مدنظر باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حیات‌الغیبی مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز در این مراسم، گفت: فرا رسیدن سن تکلیف یک موهبت الهی است.
دانست
وی سن تکلیف را دوران بسیار حساس و تعیین کننده‌ای دانست و افزود: با محور قرار دادن خداوند متعال در تمامی عرصه‌های زندگی به کسب علم و دانش پرداخته و سعی کنید در مسیر بندگی خداوند متعال قدم بردارید.
حجت الاسلام حیات‌الغیبی ادامه داد: امیدواریم برگزاری جشن تکلیف به عنوان یک سنت حسنه در سطح ادارات و سازمان ها گسترش بیشتری یابد، چرا که سبب جذب بیشتر فرزندان به امور دینی و ایجاد شوق به مسائل معنوی در ایشان می‌گردد.
در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایایی نفیسی از فرزندان همکاران تجلیل و به  همراه خانواده از آنان پذیرایی  بعمل آمد.