معاون اقتصادی استاندار لرستان از عرضه ۱۷۰ تن گوشت مرغ کشتار به بازار این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سیروس ابراهیمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یک تا دو روز گذشته التهاب کاذبی در سطح بازار ایجاد شد که با توجه به این حجم از مراجعه، نتوانستیم توزیع مناسب کالا را داشته باشیم.

وی با اشاره به توزیع ۱۶۳ تن مرغ کشتار در بازار استان طی روز گذشته عنوان کرد: امروز نیز حدود ۱۷۰ تن مرغ کشتار به بازار عرضه می‌شود.

معاون اقتصادی استانداری لرستان بیان داشت: در شهر خرم آباد بالای هزار رأس دام سبک و بیش از ۱۵۰ رأس دام سنگین از سوی قصابی‌ها در بین مردم توزیع می‌شود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه در این حوزه اصلاً مشکلی نداریم، برنج، لبنیات و… به مقدار کافی و حتی بیش از حد کافی در بازار استان وجود دارد تصریح کرد: مقداری در بحث روغن، آن هم به دلیل اینکه مواد خام آن در بندر زیادی معطل شده بود و دیر به دست کارخانه‌ها رسید، دچار کمبود هستیم که این امر نیز به تدریج تأمین می‌شود، در غیر این صورت در تمام حوزه‌های تأمین کالاهای مورد نیاز مردم مشکلی نخواهیم داشت.

وی گفت: همین الان بیش از ۵۰۰ تن مرغ منجمد در استان داریم که اصلاً خریدار ندارد، شب گذشته شش تن از این را برگشت دادیم، بسیاری از کسبه نیز لبنیات را به نرخ قدیم می‌فروشند، نظارت کافی هم در این رابطه صورت می‌گیرد.