عباس دارایی خبرنگار هفته‌نامه میرملاس‌نو در بخش یادداشت رتبه نخست نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان را کسب کرد.

به گزارش میرملاس‌خبر، نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

در این جشنواره عباس دارایی از هفته نامه میرملاس نو  در بخش یادداشت در میان ۲۵۰ اثر ارسالی به جشنواره رتبه نخست را کسب کرد.

این جشنواره در در ۱۰ بخش عمومی ، شامل یادداشت ، سرمقاله، مقاله ، گزارش خبری و تحلیلی ، مصاحبه ،تیتر ، عکس ، طنز اجتماعی و کاریکاتور ، طنز مکتوب کاریکلماتور ، طراحی و صفحه آرایی ، خبر و کلیپ ، و دو بخش ویژه شامل شعار سال ۹۹ و ۱۴۰۰ مقام معظم رهبری و کرونا ومدافعان سلامت برگزار شد .

سیصد و پنجاه اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاههای خبری ارسال که بخش یادداشت با دویست و پنجاه اثر شلوغ ترین بخش این جشنواره بود.

در این مراسم بهرام ستاری معاون سیاسی ، امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه رسانه ها نقشی محوری در جهاد تبینی دارند ، اظهار کرد : رسانه ها در عملیاتی کردن ، تحلیل و بررسی جهاد تبیین نقش آفرینی کنند .

وی گفت : برای موضوع مهم رسانه ها باید برای انجام درست کار و رسالت خطیر خود به تجهیزات و ابزار لازم مجهز شوند .ستاری افزود: مسئولین استان باید از رسانه ها همه جانبه حمایت کنند زیرا غنای رسانه های لرستان فرصتی بی بدیل برای مدیران دولتی به شمار می رود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:یک مسئول نمی تواند در فضای مدیریتی رسانه گریز باشد و باید با تمام توان و ظرفیت از رسانه ها حمایت کنند.