نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر ضرورت استفاده از افراد شایسته در مسئولیت‌ها تاکید کرد.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در جلسه تفسیر قرآن با بیان اینکه شب قدر، شب بهره‌برداری است، اظهار داشت: شب قدر شبی است که با ضربت خوردن امام علی (ع) همراه شده است، امامی که ابعاد شخصیتی ایشان مانند عبادت، زهد، شجاعت و… برای همه ما باید معیار باشد و در مسیر ایمان و تقوا قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) بر قله فضیلت‌ها، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده است، افزود: سمت و سو و جهت ما به سمت قله‌ای باشد که امام علی (ع) بر آن قله ایستاده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حکومت امام علی (ع) و اقامه عدل و داد در حکومت ایشان بیان داشت: گسترش عدالت را به همه ما یاد داد، آموزه‌هایی که برای همه حاکمان در کل جهان باید عبرت باشد و جنبه آموزشی داشته باشد، به خصوص در نظام جمهوری اسلامی، باید حکومت و نظام ما هر چه بیشتر به حکومت امام علی (ع) نزدیک باشد، حکومتی که در آن نفی تبعیض و نفی ظلم و شایسته سالاری بود.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از افراد شایسته در نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: این یک وظیفه همگانی است، هر کس در هر مسئولیتی از درون خانه گرفته تا درون اجتماع و مسئولیت‌های بزرگ.