نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: فشار اقتصادی را باید با اقتصاد مقاومتی به زانو درآورد و دولت و ملت باید دست به دست هم بدهند و این فشار حداکثری را ذلیل و زبون و خار کنند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در سخنانی با تاکید بر اینکه فشار اقتصادی را باید با اقتصاد مقاومتی به زانو درآورد، اظهار داشت: دولت و ملت باید دست به دست هم بدهند و این فشار حداکثری را ذلیل و زبون و خار کنند.

وی با بیان اینکه به زانو در آوردن فشار حداکثری دشمن نیازمند به کارگیری نیروهای انسانی دانا، توانا، دست پاک، عادل، متعهد، متخصص، پر انگیزه، با طراوت و خستگی‌ناپذیر است، افزود: مدیران و مسئولان باید به دور از خواستنی‌های شخصی و هوس‌های دنیوی باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنانش راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل استان لرستان را ضروری دانست و عنوان کرد: به کارگیری تمام ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی، کارآفرینی در استان، راه‌اندازی کارخانه‌ها و صنایع تعطیل شده و نیمه تعطیل مانند پارسیلون، فولاد ازنا، عظیم خودرو بروجرد، سیمان خرم آباد، چرم و پوست، کارخانه‌های دورود، بروجرد و… باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است، در هیچ دوره‌ای ایران اسلامی از این اقتدار برخوردار نشده است، تمام دنیا جمع شدند تا ایران و محور مقاومت شکست دهند، ایران را محور شرارت نامیدند، تمام زور گویان عالم علیه ایران جمع شدند، گفتند همه گزینه‌ها روی میز است، امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دیگر همه گزینه‌های روی میز است، رنگ باخته است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تاکید به اینکه امروز هیچ رویداد سیاسی بدون مشارکت ایران اسلامی در منطقه حل نمی‌شود، تصریح کرد: رسانه‌های دشمن می‌خواهند که خفت و ذلت را به عنوان عزت، عزت و شوکت را به عنوان خفت جلوه بدهند. اینها در سایه شهادت‌ها و مقاومت اسرایی است که در زندان‌های رژیم بعثی مقاومت کردند.

 

خبرنگار: کرم ملک‌آسا