پیش بینی وضعیت هوا طی چهار روزآینده در شهرستان خرم آباد به شرح ذیل اعلام می گردد.

اختصاصی پایگاه خبری میرملاس خبر- فردا جمعه مصادف با دوم اسفند ماه خورشیدی و بیست و یک فوریه میلادی می باشد. ازنیمه شب پنجشنبه تا صبح روز جمعه هوای آسمان خرم آباد ابری و از صبح روز جمعه تا عصر به صورت نیمه ابری و دوباره پوششی از ابر تشکیل می شود.به طوری که بیشترین دما ۱۸+ و کمترین دما ۲+ درجه سانتی گراد می باشد.

برای روز شنبه سوم اسفندماه، مصادف با بیست و دوم فوریه هوا آفتابی و طی ساعاتی از ظهر نیمه ابری پیش بینی و نسبت به روز قبل هوا گرم تر می شود. در این روز حداکثر و حداقل دما برابر با ۱۸+ و ۵+ درجه سانتی گراد می باشد.

در روز یک شنبه چهارم اسفند ماه مصادف با بیست و سه فوریه، آسمان خرم آباد باز هم ابری و نیمه ابری با درصد پوشش بالای ابر پیش بینی می شود و حداکثر و حداقل دما برابر با ۲۰+ و ۶+  درجه سانتی گراد است که این بار هم نسبت به روز گذشته شاهد افزایش دما خواهیم بود.

و اما برای روز دو شنبه پنجم اسفندماه مصادف با بیست و چهار فوریه باز هم سامانه بارشی مهمان خرم آباد خواهد شد به صورتی که تا نزدیک ظهر هوا به صورت ابری است و هنگام عصر از ساعت سه به بعد شاهد بارش سبک باران خواهیم بود.حد اکثر و حداقل دما در این روز برابر با ۱۸+ و۹+ درجه سانتی گراد می باشد.

(تهیه گزارش: سمانه پاپی/ دانشجوی دکتری آب و هوا شناسی)