معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: گردهمایی استانداران غرب کشور اردیبهشت ماه جاری همزمان با جشنواره فرهنگی اقوام در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، احمدرضا دالوند شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی اقوام با بیان اینکه اردیبهشت ماه سال جاری شاهد سه همایش مهم در استان خواهیم بود، اظهار داشت: بیستم اردیبهشت روز ملی خرم آباد نامگذاری شده که این موضوع توجه شهروندان به این شهر و جاذبه‌های گردشگری آن را بیشتر کرده است و همایش آن نیز برگزار می شود.

وی افزود: همچنین اردیبهشت ماه، گردهمایی استانداران غرب کشور به منظور تدوین برنامه‌ جاذبه‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری در این مناطق به میزبانی خرم آباد برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: جشنواره فرهنگی اقوام نیز ضمن معرفی فرهنگ، آداب و رسوم قوم لر با هدف معرفی ظرفیت‌ و جاذبه‌های گردشگری استان برای جذب سرمایه‌گذار برگزار می‌شود.

دالوند با بیان اینکه شهرداری‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی و تبلیغات این جشنواره در پیرامون شهرها اقدام می‌کنند افزود: با هماهنگی بین شهرداری خرم‌آباد و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تورهای گردشگری رایگانی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری خرم‌آباد انجام خواهد شد.

به گفته وی جشنواره ملی اقوام از ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت جاری برگزار می شود.