سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: ۱۱۵ هزار مشترک خانگی شرکت توزیع برق استان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند و از تخفیفات لازم بهره‌مند شدند.

به گزارش میرملاس‌خبر، مهران امیری با بیان اینکه ۱۱۵ هزار و ۵۸۵ مشترک خانگی شرکت توزیع برق استان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند و از تخفیفات لازم بهره‌مند شدند.اظهار داشت: این مشترکان در مجموع ۱۹۰ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۷۱۰ تومان پاداش گرفتند.

وی افزود: رویکرد این شرکت پرهیز از حرکت به سمت خاموشی در بخش کشاورزی و صنعت است که در این راستا با تفاهم و درخواست از مشترکان برای مدیریت مصرف امیدواریم صرفه جویی در انرژی برق به میزانی برسد که بتوان با همکاری همه بخش‌ها به نیازها پاسخ داد و از پیک بار عبور کنیم.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان عنوان کرد: ادارات استان باید در ساعات اداری ۳۰ درصد و پس از ساعات اداری ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در مصرف انرژی صرفه جویی نمایند که برخی دستگاه‌های اجرایی هنوز این همکاری را جدی نگرفته اند و مصرف برق ادارات و بخش‌های دولتی کاهش نیافته و این همکاری مطلوب نیست که امیدواریم به درخواست ما پاسخ دهند تا بتوانیم مدیریت مصرف را محقق  کنیم.

وی گفت: در راستای مدیریت مصرف برق در پیک بار مبلغ ۱۷۸ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۱۹ تومان به ۱۱۲ هزار و ۲۷۰ مشترکان عادی که الگوی مصرف را رعایت کردند، پرداخت شده است.

امیری عنوان کرد: همچنین مبلغ ۱۱ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۶۹۰ تومان نیز به ۳ هزار و ۳۱۵ مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده است.