نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انتخابات و مشارکت حداکثری امنیت آور است.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه انتخابات و مشارکت حداکثری همان آثار معجزه را در کشور ما دارد چرا که پایه امنیت کشور ما بر دوش مردم نهاده شده است، گفت: ما کشوری نیستیم که امنیت کشورمان به‌وسیله زورگویان عالم تأمین شود، امنیت ما از روز اول پیروزی انقلاب و قبل از آن مردم در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کردند، شهید و مجروح، زندانی و تبعید می‌شدند، بر دوش مردم بوده است.

وی افزود: پس آثار انتخابات و مشارکت حداکثری مانند آثار معجزه است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه شهادت سید محرومان، آیت‌الله «رئیسی» هنوز اندوه و غم را بر دل ما دارد، ولی این اندوه را مردم بصیر ما تبدیل به یک حماسه میلیونی کردند، این حماسه میلیونی حضور در تشییع‌جنازه رئیس‌جمهور شهید و در مجالس بزرگداشت، تبدیل به یک سرمایه اجتماعی برای ایران اسلامی تبدیل شد و اعتبار بین‌المللی ما را در چشم جهانیان افزایش داد.

وی افزود: باید با مشارکت حداکثری این اعتبار و سرمایه اجتماعی را حفظ کنیم، انتخابات ریاست‌جمهوری جلوه‌ای از حاکمیت اراده مردم است، هر چه مشارکت بیشتر باشد، اعتبار این کشور در مجامع بین‌المللی بیشتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه کشور ما دارای امکانات گوناگون نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، تصریح کرد: هیچ‌کدام از اینها به‌اندازه مشارکت حداکثری تأثیرگذار نیستند، مشارکت حداکثری بر عظمت ایران می‌افزاید و ایرانی را در چشم جهانیان عزیز می‌کند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات و مشارکت حداکثری امنیت آور است، گفت: فرزندان این ملت در گرم‌ترین و سردترین نقاط برای حفظ امنیت کشور متحمل دشوارترین رنج‌ها می‌شوند، گاهی شهید و گاهی مجروح می‌شوند، پس فرزندان این ملت در داخل و خارج از کشور به وظیفه خودشان که امنیت کشور است عمل کرده‌اند، با بیش از ۲۲۰ هزار شهید و هزاران جانباز. ما هم باید با حضور در پای صندوق‌های رأی که امنیت برای کشور به ارمغان می‌آورد به وظیفه خود عمل کنیم.