مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در سفر دوم دولت به استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش میرملاس‌خبر، وحید والیزاده در جمع خبرنگاران از افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در سفر دوم دولت به استان خبر داد و اظهار دشت: ما به دنبال رفع کمبودهای فعلی این ورزشگاه هستیم و با واگذاری آن به بخش خصوصی نواقصی که مانع میزبانی از لیگ می‌شود و مدنظر سازمان لیگ است برطرف شوند.

وی افزود: پس از یک پروسه نسبتا طولانی، مشکلات و موانع مجوز ماده ۲۷ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد برطرف و به مرحله چاپ فرآخوان ارجاع شده است و در سریعترین زمان ممکن بخش خصوصی جهت نگهداری بلندمدت آن را در اختیار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه نواقص این ورزشگاه همان استانداردها و معیارهای مدنظر سازمان لیگ هستند، عنوان کرد: باید تجهیز و تکمیل و تاییدیه‌های لازم را جهت میزبانی در رقابت های لیگ دریافت کنیم.

وی با اشاره به کمبود امکانات ورزشگاه خرم‌آباد، بیان داشت: مخزن آب ورزشگاه، سیستم‌های صوتی و روشنایی، گازرسانی مجموعه، راه‌های دسترسی، مقاوم‌سازی دیواره‌های اطراف ورزشگاه، تجهیز رختکن‌ها و کاشت مجدد چمن از جمله نواقصی هستند که  شناسایی و تمهیدات لازم برای رفع آن‌ها اندیشیده شده و خوشبختانه تصمیمات خوبی گرفته شد که در برطرف کردن نواقص گره‌گشا خواهد بود.