مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۴۲ روستا از روستاهای تحت پوشش و ۲۹ روستا که تحت خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار ندارند به‌وسیله دستگاه تانکر آب‌رسانی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری میرملاس خبر، حمیدرضا کرموند بیان کرد: در حال حاضر ۱۵۳۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب می‌باشند که از این تعداد حدود ۴۲ روستا به‌علت افزایش مصرف و افت فشار ناشی از فصل گرما به‌وسیله ۱۵ دستگاه تانکر آب‌رسانی می‌شوند.

وی افزود: هم‌چنین سعی کرده‌ایم آب‌رسانی ۲۹ روستای استان که تحت خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار ندارند را در راستای مسئولیت اجتماعی انجام دهیم.

کرموند عنوان کرد: پیش‌بینی ما این است که در مردادماه به پیک مصرف آب برسیم که به‌منظور جلوگیری از افت فشار و عبور از فصل گرما مشترکین روستایی بایستی از آبیاری باغات و زمین‌های کشاورزی با آب شرب خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های جدی این شرکت برخورد با انشعابات غیرمجاز می‌باشد و چنانچه افرادی از انشعاب غیرمجاز استفاده می‌کنند به‌صورت داوطلبانه به امورات مراجعه کرده و آن‌را به مجاز تبدیل نمایند و از تخفیفاتی برخوردار شوند، در غیر این‌صورت با هماهنگی نهادهای نظارتی جریمه‌های سنگین برای این‌گونه افراد لحاظ خواهد شد و حتی ممکن است کل شبکه فرد جمع‌آوری شود.

وی افزود: از مردم درخواست داریم، تمامی حوادث ناشی از مشکلات آب شرب را به سامانه ۱۲۲ این شرکت اعلام کرده تا همکاران در اسرع وقت به رفع حادثه اقدام نمایند.

انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک‌آسا