شهردار خرم آباد گفت: پنج دستگاه اتوبوس برای جابجایی رایگان هواداران تیم فوتبال خیبر خرم آباد به ورزشگاه تختی اختصاص یافته است تا در بازی حساس امروز مقابل چادرملوی اردکان یزد، یار دوازدهم خیبر باشند.

به گزارش میرملاس‌خبر، داریوش بارانی بیرانوند در جمع بازیکنان تیم خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد با توجه به رسالت فرهنگی ورزشی خود علاوه بر انجام اطلاع‌ رسانی کامل پیرامون برگزاری این بازی مهم و حساس در سطح شهر خرم‌آباد، اتوبوس‌هایی را نیز در مناطق مختلف برای انتقال هواداران به ورزشگاه تختی خرم‌آباد در نظر گرفته است.

وی افزود: در این راستا اتوبوس های شهری راس ساعت ۱۳ در ایستگاه های ماسور، پشته حسین آباد، اسدآبادی، فلک الدین و دره گرم آماده انتقال هواداران تیم فوتبال خیبر به ورزشگاه تختی هستند.

شهردار خرم آباد با اعلام حمایت مجموعه مدیریت شهری از تیم خیبر خرم‌آباد افزود: صعود به لیگ برتر می‌تواند محرک مهمی در توسعه شهر باشد بنابراین همه باید برای این مهم، نهایت تلاش خود را بکار بگیریم.

بارانی بیرانوند تصریح کرد: خیبر امروز یک تیم کامل است و مردم نیز در کنار بازیکنان هستند همچنین لازم است تمامی مدیران و مسوولان نیز به این مجموعه بزرگ بپیوندیم و یک تیم شویم.