سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان از ارائه آموزش‌های رایگان هنری به دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی با همکاری اداره کل ارشاد این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، رضا عزتی در جلسه تفاهم نامه بین اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت: تعامل و همکاری هر دو نهاد باعث ارتقای فرهنگ و هنر در جامعه می‌شود و باید این همکاری در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی با برشمردن ویژگی‌ها و کارکردهای هنر در زندگی امروزه افزود: حدود هشت هزار دانش آموز در ۷۸ مدرسه شبانه روزی مشغول به تحصیل هستند که با این همکاری علاوه بر آموزش‌های هنری رایگان به دانش آموزان می‌توان استعدادهای هنری را در بین آنها کشف و به جامعه معرفی کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اظهار داشت: باید با تلاش و فراهم کردن امکانات زمینه را برای حضور دانش آموزان بیشتری در هنرستان‌ها کنیم تا توازن رشته‌ای هم اتفاق بیفتد.

عزتی گفت: آموزش و پرورش دید مثبتی به مقوله فرهنگ و هنر دارد و ابراز امیدواری کرد علاوه بر دانش آموزان مدارس شبانه روزی آموزش‌های هنری رایگان برای سایر مدارس استان هم فراهم شود.