یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در نشست خبری با اصحاب رسانه گزارشی از عملکرد چهار ماهه خود بیان کرد.

به گزارش میرملاس‌خبر، یحیی ابراهیمی شامگاه جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه گزارشی از عملکرد چهار ماهه خود بیان کرد و اظهار داشت: بعنوان پزشک بدون مرز، انرژی خود را صرف محرومیت‌زدایی سلسله و دلفان خواهم کرد.

وی ضمن گرامیدشت هفته دفاع مقدس، افزود: شروع فعالیت کاری بنده همزمان با انتشار ویروس کرونا شد و متاسفانه در این مدت عزیزانی زیادی را از دست دادیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی متاسفانه مشکل مردم ما نبود آب آشامیدنی، بهداشت، درمان و جاده است

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده کل استان به دنبال مطالبات به حق مردم خواهد بود، عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان خدمات قابل توجه‌ای شده است؛ امروز در سلسله ۱۵ پزشک متخصص فعالیت دارند و بیمارستان الشتر مجهز به  ۱۰ تخت سی تی اسکن و نورآباد ۱۵ تخت سی تی اسکن شده است.

ابراهیمی افزود: همچنین دو مرکز ۱۱۵ برای سلسله افتتاح ‌شده و بیمارستان امام(ره) الشتر دارای ۱۵ تخت دیالیز است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه استانی نیز در این مدت یک دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی برای استان تهیه شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز تاسیس بیمارستان سوانح سوختگی اخد شده که تا کنون استان لرستان فاقد این‌ بیمارستان بوده است .

وی افزود: در حوزه پخش دارو، بزودی عملیات اجرایی اولین شرکت پخش دارویی استان در سلسله آغاز می‌شود، این درحالیست که پیش از این داروهای لرستان از استان همدان تامین می‌شد.

ابراهیمی عنوان کرد: برای تهیه خانه‌های بهداشتی عشایری کانکس‌هایی تهیه شده است که در هر جا که عشایر مسقر باشند به آنان خدمت رسانی شود.

وی به مطالبه دیرینه مردم لرستان اشاره و بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته بزودی مجوز داروخانه هلال احمر برای استان لرستان اخذ خواهد شد.

این نماینده جلس در ادامه گفت: در شهرستان دلفان ۳۶۰ کیلومتر راه شوسه وجود دارد، که این نوید را به مردم می دهم بزودی انقلابی در حوزه آسفالت راه‌ها اتفاق خواهد افتاد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همچنین تونل اسپژ که یکی از مطالبات مردم شهرستان سلسله است به زودی دارای ردیف اعتباری مشخص می‌شود.

منبع/ خبرگزاری فارس