معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: بعد از پیگیری‌های نماینده مردم الیگودرز در مجلس و منتفی شدن اجرای این طرح در الیگودرز، قرار است که طرح بازیافت پسماندهای صنعتی در شهرستان خرم‌آباد اجرا شود.

گودرزی امیری در گفت‌وگو با میرملاس‌خبر، با اشاره به راه‌اندازی مرکز بازیافت پسماندهای صنعتی در شهرستان الیگودرز تاکید کرد: در ۲۰ استان کشور طرح بازیافت پسماندهای صنعتی اجرا شده و ۱۱ استان دیگر هنوز موفق به اجرای آن نشده است.

وی با بیان اینکه طرح بازیافت پسماندهای صنعتی هنوز در استان لرستان اجرا نشده است، گفت: بعد از دعوت سرمایه‌گذارمقرر شد این طرح در شهرستان الیگودرز اجرا شود که متاسفانه با مشکلات اجتماعی روبرو که در نهایت مانع راه‌اندازی آن گردید.

معاون عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: بعد از پیگیری‌های نماینده مردم الیگودرز در مجلس و منتفی شدن اجرای این طرح در الیگودرز، قرار است که طرح بازیافت پسماندهای صنعتی در شهرستان خرم‌آباد اجرا شود که تاکنون با مخالفت تشکل‌های زیست‌محیطی روبرو شده است.

وی تاکید کرد: به اعتقاد بنده اجرای این طرح نه تنها خطرات زیست‌محیطی را به همراه ندارد بلکه پسماندهای ویژه صنعتی خطرناک را بازیافت می‌کند که علاوه بر ایجاد اشتغال، مشکلات زیست‌محیطی استان را حل خواهد کرد.

امیری با بیان اینکه متولی طرح مرکز بازیافت پسماندهای صنعتی، محیط‌زیست است، تصریح کرد: محیط‌زیست هرگز فعالیت‌های ضدمحیط‌زیستی را انجام نمی‌دهد و این پروژه نیز دارای مجوزهای زیست‌محیطی است