در آئینی  با حضور وزیر اطلاعات مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات لرستان برگزار شد . در این مراسم استاندار لرستان با بیان اینکه مصوبات سفر با دستور رئیس جمهور و با هدف پیگیری به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ابلاغ شده است ، اظهار کرد : مصوبات سفر اخیر رئیس‌ جمهور محترم و هیئت […]

در آئینی  با حضور وزیر اطلاعات مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات لرستان برگزار شد . در این مراسم استاندار لرستان با بیان اینکه مصوبات سفر با دستور رئیس جمهور و با هدف پیگیری به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ابلاغ شده است ، اظهار کرد : مصوبات سفر اخیر رئیس‌ جمهور محترم و هیئت همراه به استان لرستان در قالب یک گزارش جامع و کامل توسط سازمان برنامه و بودجه استان جمع شده است .

زیویار افزود: با توجه به اینکه مصوبات سفر به اشکال مختلفی ارائه شده، دستگاه های اجرایی استان در این رابطه به تناسب ارتباط با مصوبه، در جریان امور برای پیگیری آنها قرار می گیرند .

وی تصریح کرد: بخش اول مصوبات سفر به لرستان، پیگیری های استانی، برگزاری جلسات هم اندیشی و هماهنگی با وزرا و معاون اول رئیس جمهور را شامل می شود و توافقات حاصله در این بخش که حدود ۱۶۴ مورد می باشد، به صورت قطعی اجرا خواهند شد .

استاندار لرستات گفت: بخش دوم مصوبات سفر نیز در قالب بازدیدهای میدانی رئیس جمهور و هیئت همراه گنجانده می شود و حدود ۷۰ عنوان را در بر می گیرد که این عناوین نیز در دو بخش پیگیری و اجرا خواهند شد .

وی افزود: بالغ بر ۱۸۰ مصوبه ماحصل سفر استانی رئیس جمهور و هیئت همراه بود که شامل پروژه‌ها و طرح‌های متعددی در حوزه های گردشگری، میراث فرهنگی، راه و راه آهن ،آب، شبکه های آبرسانی، فاضلاب ، تکمیل سد های ناقص،احداث سدهای جدید و مباحث مربوط به مشکلات صنایع و کارخانجات و ایجاد صنایع تکمیلی در این سفر یک روزه بود که البته مقدمه سازی این سفر ۴۰ الی ۵۰ روز به طول انجامید.

استاندار لرستان گفت : گام بعدی با همکاری و همیاری مدیران استان و نمایندگان محترم مجلس در مرکز پیگیری خواهد شد.

.

  • نویسنده : عباس دارایی خبرنگار میرملاس خبر