نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت‌های قانونی ماده ۵۶ گام مهمی برای رفع مشکلات دو شهرستان است.

به گزارش میرملاس‌خبر، دکتر یحیی ابراهیمی در نشست شورای اداری شهرستان سلسله، به خدمات و اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در راستای کنترل کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: سلسله یکی از اولین شهرستان‌های درگیر با کروناویروس در کشور بود.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات بسیار خوبی که در مهار کرونا ویروس صورت گرفت و با جذب امکانات بهداشتی و درمانی چشمگیر، موفق شدیم این بیماری را کنترل کنیم.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذب امکانات بهداشتی و درمانی که در دو سال اخیر برای بیمارستان و بخش بهداشت و درمان الشتر صورت گرفته است، افزود: این درحالیست که بخش صنعت و گردشگری گرچه قابلیت‌های مهم شهرستان‌های سلسله و دلفان محسوب می‌شوند اما هیچ رشدی نداشته‌ و پس از گذشت ۴۳ سال از عمر انقلاب هنوز این شهرستان‌ها کارخانه‌ای برای اشتغال جوانان خود ندارند.

ابراهیمی استفاده از ظرفیت‌های قانونی ماده ۵۶ را گام مهمی در راستای رفع  مشکلات دو شهرستان سلسله و دلفان برشمرد و گفت: باید از این ظرفیت نهایت بهره را در شهرستان سلسله با کمک فرماندار و مجموعه مدیران استانی برد.

تلاش‌ دشمنان نظام، سلب اعتماد مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی است

در ادامه این جلسه امام جمعه سلسله نیز با تاکید بر اینکه مدیریت متعلق به مردم است، اظهار کرد: اعتماد مردم باعث می‌شود امورات بهتر انجام شود.

حجت‌الاسلام امیدی با اشاره به تلاش‌ دشمنان نظام برای سلب اعتماد مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: مسئولان باید با خدمت صادقانه و تلاش‌های خود، این احساس را به مردم منتقل کنند که در حال تلاش برای رفع مشکلات آنان هستند تا اعتماد عمومی  قوت بگیرد.

وی تک‌روی را برای مسئولین آفت دانست و گفت: مشورت، همدلی و صداقت در گفتار و پرهیز از جناح‌بازی و دسته بازی‌های سیاسی برای پیشرفت و توسعه در امورات مردم ضروری است.

امام‌جمعه سلسله همچنین بر پیگیری امر به معروف و جلوگیری از برخورد قهری و انجام جهادتبیین در ادارات و دستگاه‌های شهرستان تاکید کرد.

  • منبع خبر : ایسنا