معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با تکیه بر دانش بومی، نیرو و توان داخلی و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان مقدمات رشد و شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم کرد.

به گزارش میرملاس‌خبر، قاسم ولی‌زاده در مراسم افتتاحیه طرح توسعه شرکت کشت و صنعت ماددانه بروجرد اظهار داشت: کشور از سال‌های اولیه انقلاب اسلامی در موضوع ساخت تهیه و تولید مواد صنعتی و مصرفی با مشکلات زیادی مواجه بود که ملت ایران علی‌رغم وجود مشکلات فراوان در این مسیر، تاکنون با دانش، همت و اراده مصمم روی پای خود ایستاده است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش و کوشش در عرصه اقتصادی، تصریح کرد: اگر بخواهیم تولیدات داخلی کشور و تامین نیازهای جامعه را با گذشته مقایسه کنیم، همین‌قدر که یک واحد تولیدی می‌تواند براساس دانش و پشتوانه‌ی بومی خوراک دام و طیور استانی را تامین کند آن هم در یک بستر غیرآرام با وجود تحریم‌ها و مسائل و مشکلات موجود، در نوع خود بی‌نظیر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به سختی‌های راه‌اندازی یک واحد تولیدی، افزود: با وجود مشکلات و دشواری‌های فراوان تولیدکنندگان با سختی و مشقت کار آشنا بوده و آگاهانه در این مسیر قدم گذاشته‌اند.

وی بر ضرورت استفاده از توان داخلی و قدرت اندیشه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها تاکید و افزود: موفقیت‌های متکی بر توان داخلی به ما این امید را می‌دهد که ما می‌توانیم گردنه‌های سخت‌تر و چالش‌های شدیدتر را طی کنیم.

وی عنوان کرد: با تکیه بر دانش بومی، نیرو و توان داخلی و با به روزآوری اطلاعات و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان مقدمات رشد و شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم کرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اقدامات ارزشمند اقشار جامعه که نشان از انسجام، هماهنگی و همدلی دارد، گفت: بخش عمده‌ای از این موفقیت‌ها و توانایی‌ها به دلیل وفاق ملی، هویت ایرانی و غیرت مردم این سرزمین است.