عنایت خسروی بخشدار میربگ گفت : طی چند ماه آینده با توجه ویژه زیویار استاندار لرستان و فرماندار دلفان، بخش میربگ در مسیر و ریل توسعه همه جانبه قرار خواهد گرفت و در این زمينه ظرفیت همه دستگاه ها و قرارگاه های رفع محرومیت بسیج خواهند شد. وی افزود: در هفته آینده به همت […]

 

عنایت خسروی بخشدار میربگ گفت : طی چند ماه آینده با توجه ویژه زیویار استاندار لرستان و فرماندار دلفان، بخش میربگ در مسیر و ریل توسعه همه جانبه قرار خواهد گرفت و در این زمينه ظرفیت همه دستگاه ها و قرارگاه های رفع محرومیت بسیج خواهند شد.

وی افزود: در هفته آینده به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و پشتیبانی فرمانداری و سایر ادارات شهرستان، گروهی از دندانپزشکان در قالب تیم جهادی به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم این بخش خواهند پرداخت.

بخشدار میربگ گفت : به محض ورود این گروه جهادی ۷۰ نفره به مرکز بخش، تمام امکانات لازم در درمانگاه مرکز بخش در اختیار این گروه قرار گرفته و این گروه از پزشکان جهادی از ۲۰ تیرماه خدمات تخصصی از جمله درمان ریشه و عصب کشی، جراحی و کشیدن دندان، ترمیم و پر کردن، تخصصی کودکان و جرم گیری را به مردم ارائه خواهندکرد .