امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: اسرائیل و دشمنان در مقابل قدرت ملت ایران نمی‌توانند بایستند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با اشاره به‌ روز نیروی انتظامی و تأمین امنیت کشور توسط این نیروها، اظهار داشت: ۱۷ ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر اسلام و امام صادق (ع) است، اخلاق، برجسته‌ترین ویژگی پیامبر (ص) است، ایشان فرموده‌اند که من مبعوث شدم تا اخلاق را به قله و کمال برسانم و به بشر عرضه کنم.

وی با تأکید بر اینکه باید در این راستا ویژگی برجسته ما اخلاق باشد، افزود: اخلاق اسلامی در خانواده، جامعه و… بسیار مهم است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اسرائیل و دشمنان در مقابل قدرت ملت ایران نمی‌توانند بایستند، گفت: نمونه این امر را در دوران دفاع مقدس داشتیم، ملت ایران با دست‌خالی در مقابل همه دشمنان ایستاد.

وی ادامه داد: الان که ایران در منطقه و دنیا جز قدرت‌ها است و در بعضی از مسائل دفاعی نیز جز کشورهای اول و دوم دنیا هستیم، به گفته مقام معظم رهبری، دشمنان اگر دست از پا خطا کنند، اولین دست از پا خطاکردن همان و نابودی اسرائیل نیز همان.

وی با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشانی، گفت: همچنین ۹ مهرماه روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی است، ۷۵ سال است که رژیم کودک کش اسرائیل، کودکان فلسطینی را قتل‌عام می‌کند، کسی در دنیا این سوال را نمی‌پرسد که چرا این کودکان بی‌گناه کشته می‌شوند و اسرائیل نسل‌کشی می‌کند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد، ادامه داد: ایران و مردم متدین آن، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره حامی و مدافع مظلومین عالم، به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین و کودکان و نوجوانان فلسطینی بوده‌اند، چون این را از امیر المومنین (ع) یاد گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام شمسی فر، بیان داشت: روزی خواهد رسید رژیم منحوس اسرائیل و این غده سرطانی به دست حزب‌الله از صفحه روزگار محو شود.