امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: منافقین و گروه‌های خارج نشین که با نظام اسلامی زاویه داشتند به دنبال این ماجرا شروع به هجوم به ایران اسلامی کردند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: رئیس جمهور مواضع شفاف ملت ایران را مقتدرانه و به دور از انفعال به جهانیان اعلام کردند و با بلند کردن تصویر شهید سلیمانی نشان دادند که شهید حاج قاسم سلیمانی از سردار سلیمانی نامش سرافراز تر و تأثیرگذار تر است.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته فرماندهی انتظامی شهر تهران جمعی را به واسطه عدم رعایت پوشش مناسب تذکر لسانی می‌دهد و در نهایت بعد از آنکه تذکر لسانی مؤثر واقع نمی‌شود جمعی را به مقر پلیس امنیت اخلاقی جهت ارشاد و توجیه منتقل می‌کند؛ افزود: در این انتقال یکی از دختران این سرزمین از دنیا می‌رود که سبب تأسف و ناراحتی همه هموطنان گردید و درگذشت این دختر ایران اسلامی که در سن جوانی بودند برای هر شنونده‌ای سبب تأثر می‌شود که به بازماندگان و خانواده امینی تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: در مقابل این حادثه دو جریان شکل گرفت؛ جریانی که متعهد و در جبهه انقلاب تعریف می‌شود که بلافاصله اظهار تأسف و تأثر کردند و خواستار رسیدگی به این حادثه شدند و از مسئولان انتظامی و قضائی درخواست داشتند به این موضوع به فوریت رسیدگی شود، اظهار داشت: همین جریان متعهد و انقلابی بودند که هزاران شهید برای امنیت دختران و بانوان کشور تقدیم کردند، این جریان بود که در همه عرصه‌ها حضور میدانی داشت و از حیثیت بانوان ایرانی دفاع کرد، شهید حاج قاسم و مدافعین حرم بودند که نقشه شوم داعشی ها را در خصوص بانوان کُرد منتفی کردند و امروز هم در برابر این حادثه و رویداد تلخ خواستار رسیدگی شدند.

خطیب جمعه خرم آباد یادآور شد: واکنش مسئولین در نظام اسلامی هم این چنین بود که جسد متوفی و تمام مدارک پزشکی گذشته و حال او را به پزشکی قانونی سپردند و دوربین‌ها را مورد بازبینی قرار دادند تا حقیقت روشن شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه جریان دوم جریان معاندین و ضد انقلاب و افراد جاهل بود که در این فاصله هجوم رسانه‌ای معاندان شروع شد و هزاران مطلب و تحلیل نادرست و دروغ براساس پندارهای موهوم منتشر کردند و به نظام جمهوری اسلامی حمله کردند، گفت: منافقین و گروه‌های خارج نشین که با نظام اسلامی زاویه داشتند و کسانی که جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و ۲۰۰ هزار شهید از مرد و زن را از ما گرفتند، به دنبال این ماجرا شروع به هجوم به ایران اسلامی کردند.

وی افزود: جمعی که بدترین سابقه را در فتنه ۸۸ داشتند با ضد انقلاب و معاندین هم نوا شدند و برخی از ورزشکاران مشهور و غیرمشهور و هنرمندان را در جهت دروغ پراکنی به کمک گرفتند؛ یک هجوم رسانه‌ای و پس از آن اغتشاش و آشوب و بعد خودزنی و کشته سازی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه آنانی که خود روزی در رأس قوه‌ای از قوای سه گانه بودند و سابقه حمایت از فتنه و فتنه گران را دارند چگونه به خود اجازه می‌دهند قبل از اعلام نتیجه قضائی و امنیتی سخنانی را بنویسند که به فضای التهاب و آشوب کمک کند؟ تصریح کرد: چرا اینان در زمانی که همراه سیاسی خودشان با اسلحه بانویی را به قتل رساند سکوت کردند، چرا وقتی دو پلیس در مقابله با اراذل به شهادت رسیدند سکوت کردند؟ البته این نوع سکوت و التهاب آفرینی در سابقه سیاسی این افراد وجود دارد.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه فرماندهی انتظامی به عنوان خدمتگذار در این مملکت در این رویداد مورد ظلم واقع شد و پلیس از سوی دشمنان آسیب دید، افزود: در همین ایام دو نفر از فرماندهی انتظامی در مقابله با ضد انقلاب شهید شدند اما نشنیدیم و در رسانه‌ها ندیدیم مسئولان در مورد آنها بگویند و دلجویی کنند.