رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: انتخابات در این دوره به صورت تمام الکترونیک در حال انجام است و  زیرساخت‌های لازم برای این امر فراهم شده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، احسان یاوری دقایقی پیش در بازدید از شعب اخذ رأی شهرستان خرم‌آباد با تاکید به اینکه انتخابات در نظم و امنیت کامل در حال برگزاری است، اظهار داشت: اخذ رأی در ۴۳۰ شعبه حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی از مردم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات در این دوره به صورت تمام الکترونیک در حال انجام است، افزود:  زیرساخت‌های لازم برای این امر فراهم شده و تاکنون مشکل خاصی حتی در روستاها گزارش نشده است و مردم همانند دوره قبل با شور و نشاط پای صندوق‌های رای حضور دارند.

وی ادامه داد: حضور به موقع مردم در پای صندوق رای تا حد زیادی در فرآیند انتخابات به ما کمک می‌کنند و به همین دلیل از مردم درخواست می‌کنیم زودتر برای رای‌گیری بیایند و رای‌گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه در این دوره ۹۹ درصد استعلام‌ها به صورت‌ آنلاین انجام می‌شود، گفت:  تا کنون هیچ‌گونه مشکل آنتن‌دهی گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: بعد از اتمام فرآیند اخذ رأی، گزارش‌ها به سامانه جامع به صورت آنلاین ارسال و بعد از تایید هیات نظارت نتایج انتخابات اعلام می‌شود.