استاندار لرستان در احکامی جداگانه مدیران کل امور اجتماعی ، سیاسی انتخابات ، مدیر روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار را منصوب کرد. فرهاد زیویار کورش بیرانوند مشاور پیشین خود را بعنوان مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان منصوب کرد. او پیش از این مشاور استاندار بوده و کارمند شهرداری خرم آباد بوده […]

استاندار لرستان در احکامی جداگانه مدیران کل امور اجتماعی ، سیاسی انتخابات ، مدیر روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار را منصوب کرد.

فرهاد زیویار کورش بیرانوند مشاور پیشین خود را بعنوان مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان منصوب کرد.

او پیش از این مشاور استاندار بوده و کارمند شهرداری خرم آباد بوده است . پیش از این علیرضا بیرانوند از ۱۸ فروردین سال ۹۹ تا کنون به مدت دو سال و پنج ماه بعنوان مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان فعالیت کرده بود.

استاندار لرستان در حکمی دیگر محمد کریم خورشیدوند را بعنوان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان منصوب کرد . خورشیدوند در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ریاست ستاد سعید جلیلی در استان لرستان را عهده دار بود.

پیش از این سید مجید طاهری از ۲۲بهمن ۱۴۰۰ تا کنون بعنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان فعالیت داشته است . پیش از این گفته می شد که او شاید گزینه استاندار برای حراست استانداری و یا مدیرکلی حوزه استاندار باشد که البته برخی دیگر اعتقاد دارند او از سمتش کنار رفته و از سوی زیویار عزل شده است .

استاندار لرستان در حکمی دیگر محمد کرم الهی را که پیش از این از فرهاد زیویار حکم مشاوری استاندار را دریافت کرده بود ، را بعنوان مدیر روابط عمومی استانداری لرستات منصوب کرد .

او گزینه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بود و در کارنامه اش مدیریت حوزه هنری لرستان به چشم می خورد .

پیش از این از اول آذر ماه سال ۱۴۰۰ تا کنون علی جهان آرا بعنوان رئیس روابط عمومی استانداری لرستان فعالیت کرده بود که امروز طی حکمی دیگر از سوی استاندار بعنوان مشاور استاندار لرستان منصوب شده است .

عضویت در شورای شهر خرم‌آباد و مدیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و مدیر روابط عمومی استانداری از جمله سوابق جهان آرا به شمار می رود .

این انتصابات در حالی امروز با صدور چهار حکم از سوی زیویار صورت گرفته است که او به شدت از سوی بخشی از اصولگرایان حامی دولت زیر فشار قرار داشت و اینکه این انتصابات تا چه حد می تواند ورق را به سود او برگرداند در هاله ای از ابهام است ، هر چند گفته می شود تغییرات او در استانداری و برخی فرمانداری ها ادامه خواهد داشت .

 

  • نویسنده : عباس دارایی میرملاس خبر