نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: وضعیت شهر خرم‌آباد، وضعیت پسندیده‌ای نیست، مردم در این باره گلایه‌هایی دارند و باید برطرف شوند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این هفته را به ملت شهیدپرور ایران و مردم لرستان، خانواده شهدا، جانبازان و… تبریک عرض می‌کنم، البته نقش سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، لشکر ۸۴ لرستان، نیروی انتظامی و رزمندگان لرستانی ستودنی و قابل‌تحسین است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس نقطه بی‌نظیری از تاریخ ملت ایران و انقلاب اسلامی است، افزود: نقش‌آفرینان مدافع آن برای همیشه تاریخ و همه نسل‌ها کاری کردند که قابل‌تحسین، ستودنی و بی‌نظیر است چرا که استکبار جهانی و نظام سلطه با همه توان خود در مقابل نظام نوپای اسلامی ایستاد، اما ملت رشید ایران با کمک نیروهای مسلح مردمی چنان سیلی به شیطان بزرگ زد که همچنان مات و مبهوت است و صدای این سیلی آن‌چنان در گوش سلطه‌طلبان عالم پیچیده که امروز ایران اسلامی را در امن‌ترین نقطه جهان قرار داده، این در سایه رزم این دلاورمردان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، عنوان کرد: این دستاورد مهم با شهادت و جانبازی بهترین فرزندان این مملکت به‌دست‌آمده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم و به‌خصوص دستگاه‌های دولتی بدهکاری‌هایی را به شهرداری‌ها دارند، گفت: این بدهکاری‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها میلیاردی است، شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است، در این راستا شهروندان و به‌خصوص دستگاه‌های دولتی طلب شهرداری‌ها را پرداخت کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان داشت: البته شهرداری هم باید میزان منصفانه‌ای برای طلب خود در نظر بگیرد، خدمات خود را به همه قسمت‌های شهر گسترش دهد، هیچ‌گونه توصیه و تبعیضی هم در خدمات شهرداری نباشد.

وی تأکید کرد: شهرداری به کمیت و کیفیت کار خود در شهرها ارتقا دهد چرا که وضعیت شهر، وضعیت پسندیده‌ای نیست، مردم در این باره گلایه‌هایی دارند و باید برطرف شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، افزود: دستگاه‌های دولتی نیز در کار مردم ایجاد گشایش کنند، گره و مشکلات کار مردم را بگشایند، گشاینده گره کار مشکلات مردم باشند، دستگاهی نظارتی نیز نباید تشریفاتی باشند، به وظایف خود عمل کنند تا به تراز انقلاب اسلامی برسند.