وزیر ورزش و جوانان از وضعیت زمین چمن مجموعه ورزشی شهید «سرمالیان» پلدختر انتقاد کرد.

به گزارش میرملاس‌خبر، سید حمید سجادی شامگاه شنبه در جمع مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان پلدختر اظهار داشت: کارگروه ویژه برای بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه ورزش در این شهرستان تشکیل و با اختصاص فردی ویژه این امور بررسی و برنامه ریزی مناسب و در حد بضاعت مرحله به مرحله اعلام و ارائه می‌شود.

وی به آسیب‌های سیلاب فروردین ماه سال ۹۸ در پلدختر اشاره کرد و افزود: در جریان این بحران اواخر تیرماه ۱۳۹۸ به قصد خدمت به مردم و براساس وظیفه در پلدختر حضور پیدا کردم و از عمق این آسیب‌ها اطلاع دارم که آن زمان مجموعه ورزشی پلدختر تحت تأثیر سیلاب دچار آسیب جدی شد و هیچ چیز قابل استفاده نبود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بر این اساس چون می دانم بررسی مشکلات ورزشی در پلدختر نیاز به اختصاص زمان و وقت ویژه ای دارد اکنون تنها به قصد عرض ادب و احترام در این شهرستان حضور پیدا کردم.

سجادی در رابطه با تجهیز سالن‌های ورزشی پلدختر به امکانات اولیه قول مساعد داد و افزود: با توجه به بازدیدها و بررسی‌های انجام شده در جریان تمام کاستی‌ها، مشکلات و کمبودهای ورزش در پلدختر قرار دارم و این نیازها در شهرهای پلدختر معمولان و روستاهای حومه مورد بررسی ویژه قرار خواهد گرفت.

وی یادآورشد: نگاه به کمبودها و مشکلات ورزشی در مناطق مختلف یکسان است و بنابر نیاز سنجی ها پروژه‌های مرتبط براساس منابع موجود احداث می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بنابر آمایش سرزمین اولویت کار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است اما به نظر می‌رسد عدالت این است که هر کجا لازم باشد عملیات اجرایی پروژه‌های مورد نیاز مناطق مختلف نیز آغاز شود.

سجادی با بیان اینکه در توزیع منابع و توسعه زیرساخت‌ها تبعیض نیست، گفت: در یازدهمین سفر استانی خود و حضور در استان لرستان قصد سفر به پلدختر را نداشتم اما برای بررسی اولیه مشکلات حوزه ورزش و اینکه تغییرات پسا سیل سنجیده شود این سفر انجام شد.

وی گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی از مجموعه ورزشی شهید «سرمالیان» پلدختر زمین چمن این ورزشگاه مناسب و زیبنده مردم این شهرستان نیست.

  • منبع خبر : مهر