نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: سلطان شکر، سلطان سکه، سلطان ارز، سلطان برنج و... این سلطان‌ها محصول جهت‌گیری غلط دولت در اقتصاد است.

عباس گودرزی با بیان اینکه آمریکا در شرایطی ادعای فعال شدن مکانیسم ماشه را دارد که هیچ تعهدی به حقوق بین‌الملل نداشته و صرفا براساس منطق قدرت و زور عمل می‌کند، اظهار داشت: با این وضعیت دیگر باقی ماندن در برجام و پایبندی به تعهدات هسته‌ای از جمله نظارت‌ها توجیهی نداشته و تنها موجب گستاخی آمریکا خواهد شد.

وی افزود: هر چند تاکنون نیز به اسناد مفاد برجام عملا از برجام چیزی نمانده و شایسته است که گام‌های بعدی کاهش تعهدات عملی گردد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با تاکید به اینکه در سطح منطقه اختیار در دست مردان مقاومت است، بیان کرد: جوانان مومن و انقلابی منطقه به نقطه‌ کمال نترسیدن از مرگ رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: پیروزی جبهه حق وعده‌ای فقط برای آینده نیست بلکه بخش زیادی از این فتح بزرگ اتفاق افتاده است، با ایجاد باشگاه تحریمی‌ها نیز هم مصونیت در برابر تحریم‌ها محقق می‌شود و هم مسیر انزوا و اضمحلال آمریکا تسریع خواهد شد.

گودرزی یکی از معظلات کشور را تخصیص ناعادلانه ارز‌های چهار هزار و ۲۰۰ تومان دانست و تصریح کرد: این روش منجربه افزایش قاچاق کالا به کشورهای مجاور و همچنین موجب خلق سلاطین اقتصادی مانند سلطان شکر، سلطان سکه، سلطان برنجی، سلطان ارز شده است.

‎وی ادامه داد: این سلطان‌ها محصول جهت‌گیری غلط دولت در حوزه اقتصادی است، لذا باید این روند فسادزا متوقف گردد و ما به‌التفاوت ارز دولتی و نیمایی به جای تخصیص به واردکنندگان، به بیمه‌ها و مصرف‌کنندگان واقعی داده تا توسط خود مردم مدیریت شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: ضرورت دارد رئیس جمهور به جای وعده‌های بی‌حاصل هر از چندگاهشان به خاطر کوتاهی‌ها و تصمیمات اشتباه صادقانه از مردم عذرخواهی کند و برای معیشت و زندگی مردم اقدام و عمل کند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات کشور ولنگاری در استخدام کارکنان دولت است، خاطرنشان کرد: متاسفانه به بهانه شرکت‌های نیروی انسانی هم جذب نیرو با رابطه و پارتی انجام می‌شود و هم تبعیض و بی‌عدالتی در پرداخت‌ها و از بین رفتن امنیت شغلی، نیرو باید امنیت شغلی داشته باشد، چه معنا دارد وا‌ژه‌های خلق‌الساعه رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، حجمی و خرید خدمات و غیره به همین دلیل طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تهیه کرده‌ایم و اکنون در حال جمع‌آوری امضا هستیم.