مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: مقاوم‌سازی، بازسازی خطوط گازدار تغذیه، توزیع و تأسیسات و همچنین تاب‌آوری شبکه گاز را جز اولویت‌های کاری شرکت گاز استان است.

به گزارش میرملاس‌خبر، کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه اجرای خط تغذیه جدید سپیددشت با اشاره به مقاوم سازی، بازسازی خطوط گازدار تغذیه، توزیع، تأسیسات و همچنین تاب آوری شبکه گاز استان، اظهار داشت: سیل سال ۹۸ لرستان و اتفاقاتی که برای خطوط تغذیه و شبکه گاز افتاد، نشان دهنده ضرورت مقاوم سازی و بازسازی تأسیسات گاز و درس آموزی از این اتفاقات بود.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ نقطه آسیب دیده از سیل سال ۹۸ مقاوم سازی و بازسازی شده و درس آموزی از سیل مذکور با انجام مطالعات میدانی، منتج به تعریف چندین پروژه مقاوم سازی و بازسازی در شرکت شده که تعدادی از آنها در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: خط لوله تغذیه سپید دشت که در سیل سال ۹۸ آسیب دید، ایمن سازی موقت شده و پیش بینی می‌شود که عملیات اجرایی خط لوله مذکور که شامل هزار و ۵۰۰ متر اجرای خط لوله هشت اینچ فلزی، احداث ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت پنج هزار متر مکعب، باعث افزایش تاب آوری بیش از هزار و ۴۵۰ مشترک صنعتی و خانگی می‌شود و تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود از جذب بیش از دو هزار و ۸۰۰ اشتراک گاز طبیعی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: گفت: با جذب مشترکین جدید در شرکت گاز استان لرستان در سال ۱۴۰۱، تعداد مشترکین شرکت تا پایان خردادماه به بیش از ۵۸۵ هزار مشترک رسیده است.

وی افزود: از تعداد دو هزار و ۸۵۶ مشترک جدید، تعداد دو هزار و ۵۹۳ مشترک خانگی، ۲۴۲ مشترک تجاری و ۲۱ مشترک صنعتی به جمع مشترکین این استان پیوسته‌اند که در مجموع شرکت گاز استان، هم اکنون به بیش از ۵۸۵ هزار مشترک خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: رضایتمندی مشترکین و ارتقا سطح کیفی در ارائه خدمات برای مجموعه همکاران شرکت گاز استان لرستان جز مهم‌ترین اولویت‌ها است و در سال جاری هم با همت و تلاش بیشتر، خدمت رسانی مطلوب را به مردم استان ادامه خواهیم داد.