معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:خط انتقال فاضلاب منطقه بدرآباد شهر خرم آباد با قطر ۶۰۰ میلیمتر و به طول ۳۰۰۰ متر در حال اجراست. به گزارش میرملاس خبر طاهر فلاح نژاد افزود: در حال حاضر ۷۵۰ متر از خط انتقال فاضلاب اجرا شده و ادامه پروژه در حال […]

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:خط انتقال فاضلاب منطقه بدرآباد شهر خرم آباد با قطر ۶۰۰ میلیمتر و به طول ۳۰۰۰ متر در حال اجراست.

به گزارش میرملاس خبر طاهر فلاح نژاد افزود: در حال حاضر ۷۵۰ متر از خط انتقال فاضلاب اجرا شده و ادامه پروژه در حال اجرا می باشد.

وی بیان کرد: مشکلات اجرایی خط انتقال فاضلاب مذکور عمق بالای شبکه ، ریزشی بودن خاک منطقه و بالا بودن تراز آب زیرزمینی می باشد که باعث صعوبت و کندی کار می شود.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: جهت تکمیل این خط انتقال فاضلاب به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز می باشد.

لازم به ذکر است درحال حاضر تعداد مشترکین فاضلاب استان حدود ۲۸۵۰۰۰ فقره می باشد ، همچنین حدود ۲۰۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در لرستان وجود دارد و میزان دبی فاضلاب ورودی به چهار تصفیه خانه فاضلاب استان حدود ۲۰۰۰ لیتر در ثانیه است و به همین مقدار هم خروجی پساب فاضلاب می باشد.