معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تاکید کرد: آموزش نیروها و عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رأی، شرط برگزاری انتخابات سالم است.

به گزارش میرملاس‌خبر، محمود ثمینی در اولین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا سال ۱۴۰۰ در استان لرستان، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از رخدادهای سیاسی مهم سال آینده است که صرف نظر از انتخاب هر شخص، باید با احترام به رأی مردم برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال گذشته، افزود: آسیب‌شناسی انتخابات گذشته گامی مهم در شناسایی کمبود‌های احتمالی و برگزاری صحیح، درست و بی‌عیب و نقص انتخاب پیش رو خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید به اینکه آموزش نیروها و عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رأی، شرط برگزاری انتخابات سالم است، تصریح کرد: فرمانداران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان از هم اکنون با دقت لازم نسبت به شناسایی نیروهای با تجربه به عنوان عوامل کمک‌کننده جهت برگزاری انتخابات پیش رو اقدام کنند.

وی با بیان اینکه عوامل شعب اخذ رأی حق اعمال نظرات شخصی خود را در روز انتخابات ندارند، گفت: باید تمامی فرصت‌ها و تهدیدات برای رفع نقایص تا قبل از برگزاری انتخابات شناسایی و به موقع رفع شوند.