مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: نخستین رزمایش آموزشی تمرینی سیل برای صنعت آب و برق جنوب غرب کشور ۱۸ آبان جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، حمیدرضا کرم‌وند صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین رزمایش آموزشی تمرینی سیل برای صنعت آب و برق جنوب غرب کشور در ۱۸ آبان جاری خبر داد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه استان‌های جنوب غرب کشور همواره در معرض تهدیدهای طبیعی از جمله سیل هستند بنابراین آمادگی بیشتر در دستگاه‌های خدمت‌رسان آب و برق برای مقابله با این پدیده ضروری خواهد بود.

وی افزود: به همین دلیل مقدمات برگزاری رزمایشی در سطح جنوب غرب کشور با حضور خوزستان، کرمانشاه و ایلام در لرستان فراهم شده است تا موجب افزایش توانمندی برای مقابله هوشمندانه برابر سیل باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه‌های آمادگی و مقابله، ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه‌های صنعت آب و برق، تمرین هماهنگی بین سایر سازمان‌ها و مردم، تمرین خدمت‌رسانی به مراکز اسکان اضطراری، ایجاد مهارت و اعتماد به نفس در همکاران و شناسایی نقاط ضعف و قوت، مبادله دانش و تجارب بین اعضای شرکت‌کننده و برآورد کیفی و کمی تجهیزات و امکانات را از مهم‌ترین اهداف مورد نظر اجرای این رزمایش دانست.