فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به بصیرت دینی و سیاسی مردم در حماسه ۹ دی، گفت: همچنین باید شاهد تعمیق ولایتمداری در بین خواص و احزاب باشیم.

به گزارش میرملاس‌خبر، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در نشست با خبرگزاری‌های لرستان در سخنان با اشاره به حماسه ۹ دی، اظهار داشت: مردم خود جوش، فراگیر، عظیم، به موقع و به دور از شعار جناحی در این حماسه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به دفاع از اصل دین، اهل بیت و اصل ولایت فقیه در حماسه ۹ دی، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که مردم ما روشن‌تر و بصیر تر از خواص هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه یکی از نمادهای حماسه ۹ دی، بصیرت سیاسی، دینی و انقلابی مردم بود، عنوان کرد: حکومت دینی آن‌قدری ظرفیت دارد که فتنه‌های سخت‌تر را هم می‌گذراند.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه جریان فتنه هزینه‌های زیادی برای نظام داشت اما انقلاب اسلامی واکسینه شد و دشمن هم با حماسه ۹ دی ناامید شد، افزود: تعمیق ولایتمداری را باید در بین خواص و احزاب شاهد باشیم و رابطه آنها با ولایت باید مستحکم باشد.

وی، بیان داشت: تبعیت خواص و احزاب از ولایت باید با آگاهی و دلی باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه مردم، احزاب و مسئولان باید قانون مدار باشند و به آن تمکین کنند، تصریح کرد: همچنین به اندازه یک پر کاه هم نباید به غربی‌ها اعتماد کرد.

سردار کشکولی با تاکید بر تعمیق معنویت و توسعه بصیرت سیاسی، گفت: ما باید بصیرت سیاسی و دینی خود را افزایش دهیم که ابزار دست فتنه نشویم.

وی بر ضرورت مراقبت از هنجارها و ارزش‌های دینی و انقلابی تاکید کرد و بیان داشت: مرز بین خودی با غیر خودی و نفوذی‌ها را باید شفاف کرد و از استهاله باید مراقبت کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، افزود: این امر باید از سوی مسئولان، رسانه‌ها، خواص، نخبگان و… بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه هر چند فتنه ۸۸ مشکلات زیادی ایجاد کرد اما فوایدی هم داشت و الان از دستاوردهای آن استفاده می‌کنیم، افزود: دشمن هم دیگر می‌داند انقلاب و جمهوری اسلامی ایران «از آن بیدها نیست که با این بادها بلرزد» و طرح براندازانه و انقلاب مخملی خود را پیاده نمی‌کند چرا که می‌داند ایران غیر از جاهای دیگر است.

 

 

  • منبع خبر : مهر