مدیرفرودگاه شهدای خرم‌آباد از انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد تاسیسات گردشگری برای این فرودگاه با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، علی کاملی در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد تاسیسات گردشگری این فرودگاه شهدای خرم‌آباد با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  خبر داد و اظهار داشت: تلاش در راستای ایجاد و توسعه فعالیت‌های گردشگری و فراهم نمودن بستر لازم جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به منظور بهره‌برداری از امکانات و تاسیسات گردشگری از جمله هتل‌های فرودگاهی در اراضی تحت اختیار فرودگاه، موضوع این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: در این راستا ایجاد زمینه های همکاری و مشارکت برای توسعه صنعت گردشگری، راه اندازی و توسعه کسب و کار، اشتغال زایی و افزایش درآمد از طریق جذب سرمایه‌گذار جهت ایجاد هتل و سایر تاسیسات گردشگری در فرودگاه خرم آباد توسط طرفین پیگیری می شود .

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد با تاکید به اینکه تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی برای احداث تاسیسات گردشگری در اراضی فرودگاه از تعهدات مشترک طرفین است، تصریح کرد: با انجام این مهم می‌توان خدمات‌رسانی به گردشگران را از بدو ورود به استان و در فرودگاه محقق کرد.

وی با اشاره به تجهیز فرودگاه خرم‌آباد به پیشرفته‌ترین امکانات و دستگاه‌های ناوبری و کمک ناوبری، گفت: این مجموعه آماده سرویس‌دهی به شرکت‌های مختلف هواپیمایی از جمله پروازهای گردشگری است و مشکلی در پذیرش آنها ندارد.