استاندار لرستان گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در آموزش دانش‌آموزان لرستانی رعایت می‌شود.

‍به گزارش میرملاس‌خبر، سید موسی خادمی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: از همه فرهنگیان، معلمان و کسانی که در آماده‌سازی مدارس و فضاهای آموزشی و تولید محتوای آموزشی نقش داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال کار تعلیم و تربیت سخت‌تر از سال‌های گذشته است، افزود: امسال مدیران و معلمان باید موضوع مهم آموزش را به روش تلفیقی مجازی و حضوری انجام دهند و این کار را سخت می‌کند.

اساندار لرستان ادامه داد: امیدوار هستم که دانش‌آموزان با سعی و تلاش به وظایف خود عمل کنند و سال خوبی را از لحاظ تحصیل علم و دانش داشته باشند.

خادمی با تاکید به اینکه آموزش در مدرسه و حضور در کلاس درس آثار متفاوتی با آموزش مجازی دارد، تصریح کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم که هر چه زودتر شرایط به حالت عادی برگردد و عزیزان ما در مدرسه در کنار هم باشند چون به هر حال آموزش به این شکل حتما ناقص خواهد بود.
وی با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم، گفت: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم که همه شرایط لازم در آموزش و پرورش سنجیده شده و والدین خیالشان راحت باشد که  اجازه نمی‌دهیم دانش آموزان در معرض خطر قرار بگیرند و مسئولان آموزش و پرورش با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی آموزش را انجام خواهند داد.